24h購物| | PChome| 登入
2002-11-23 22:31:51| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

23/11~YEAH!鐘意左買玩具

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於播完我呢一排好like 睇既日劇"飛躍紅粈"我特登saay係home追ga..真係好好睇呀
下一個星期會播"青少年制服團體大匯演"呀..時間係1:30 係tvb on saturday.你地一軼要睇呀
因為..有我yama....

之後去左將軍o 搵jerry 比note佢woo...佢病到死下死下咁..我都唔好意思玩佢啦...不過唔知佢維唔鐘意我送比佢既bearbear 啦...佢表面都好肉對佢幾好..不過佢係一個唔like green colour 又詔隻野好ugly woo...好擔心bear bear 既生活呀...

今日係東港城有一個日本美食節woo..有好多conday with toy 既box set 賣woo...我見到好多都好得意呀..suddenly我諗起阿睔好like玩具..so我buy左一合我覺得我funny既比佢..唔知佢ike唔like呢,,不過我送得既..唔會唔like 掛

之後去左搵daddy dinner..unluckily...brother fever 要早走呀.唔可以同daddy行街街tim....算啦

~~~~****仲有呀..今日好funny 咁一個人走左去影貼紙相woo.因為我覺得我寄信比朋友有我個9麥頭都唔錯ya....如果你地想要我個一張單人sticker photo..你地留個地址比我啦..(ofcos in icq or e_mail啦...千萬唔好係呢一個留言版呀
我一定寄信比你ga...數量有限呀..!!!


台長: 愛你既Rebecca
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文