24h購物| | PChome| 登入
2002-11-22 22:11:59| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

22/11~~好奇怪既經驗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我呢一個月最special既一..因為我遇到好多特別野呀..
今日個test(中國文學史)唔洗講都係唔識...算啦.我都預左.因為都study得唔熟..寫左4頁紙都算係咁ga啦

今日好辛苦咁4:00起身study..so好眼速好tired,不過放左學仲要操呀..真係囉命叨..算啦...為瘧sunday...我 mum 都以我為榮呀.so我要加油嘐

最funny係我放學個時比一個小學生叫我做訪問...ofcos 係協恩小學啦..因為我個先生叫到.我又得閒.唔緊要啦...而且仲會公開播放...你話型唔型???不過我小學d 先生都認得我ga啦...我咁出名...right?


之後出旺角pccw囉禮物仲可愛,我等小巴去.不過等左3架都係full左.以我既性格係絕對會等ga..不過呢一個時候..後面有個女人叫我同佢一齊打的woo...good>.仲唔need 我比$ tim呀(exclude 小巴$ ofcos)....原來呢一個世界都仲有好人ga...

另一方面...我未試過一日check 咁多次e-mail呀..因為人1回e-mail真係好快.../^0^好開心呀
封封mail都super 爆笑....


仲有呀...個神秘人終於出現啦.不過呢一刻...我仲未知佢係who呀
>0

台長: 愛你既Rebecca
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文