24h購物| | PChome| 登入
2005-05-23 14:34:15| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21/5/2005第二日學車車

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日第二日學車車.2點半,但約左leo攞野比我要早d出門口
又要搭番轉頭去第一城.真係慘.2點半出車場搵我要用架車.570號
搵唔到呀我.太多車啦.咪問人係邊囉.見到架車入面有個呀sir坐左係到.
我以為係佢教我啦.未見過佢.點知唔係佢教..佢問我:係咪用依架車.我話係呀
佢就叫我放低d野.坐下先啦.佢就走左去啦..我等左2個字佢又行番啦.
問我身份id no..對下係咪佢教我.點知唔係佢bor.佢話唔緊要啦.錯左都照教我啦
錯有錯著呀麻,係場內渣下先..渣渣下佢話幾好喎.不如出街渣車囉.我第二日先學車咋咁快出去街渣車.咁樣會死人架.你知唔知呢.?問我有冇信心先..我緊係有啦
咁難得有得出去街bor.個種感覺真係好好.唔同曬.我個謄大左好多呀
最記得就係轉彎個陣.我格離有架bus我最驚就係佢架啦...一齊轉彎啦.好驚呀
驚佢過黎我到呀.救命!!好采冇野姐.~第一堂學完番番去.休息一陣去個toilet先..
再上第二堂.今堂呢就學0泊位啦.同埋掉頭..都有d難度呀.唔係好熟
4點半放學啦.好眼訓呀..番家訓覺豬.zzzzz!!zzz!!!

台長: TrAcY
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文