24h購物| | PChome| 登入
2005-05-21 23:11:32| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20/5/2005落吧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日痴線架我未停過呀.一早番學啦~番學係最舒服架
lunch同suzy食埋飯就行去第一城到搭680去香港炮台山攞電話
我個3G壞左~去到鬼咁遠整又落大雨喎.搭緊車個陣打比基基
佢冇人聽因為上緊堂.之後冇耐就打番比我~我話我係炮台山
攞完電話啦落中環等佢.佢上急救班呀等佢放學~
等左幾個字啦~坐係HSBC到吹風真係正!!!
基基到左啦我地唸緊去邊@,@我地大家都話番馬安山先,食下野
去左新港城到食,我食左個雞翼烏冬~超好味D湯*,*跟住番基基屋企
睇佢去日本買既野~,比左一樣野我~手信黎架^^
我6點幾要走啦~學€車車呀夜晚要
我地約左十點半係大圍火車站等.有我,PINKY,呀蕉,大袋.志豪,呀勇(大袋個FD)
依個呀勇呢..我第一次見佢已經頂住佢架啦..係咁開佢啦.個次就係我輸得最勁既一鑊,飲到我醉~今次佢又係到啦.點知唔係我頂住佢..係呀蕉同PINKY兩個超勁玩個陣
呀蕉唔係好識玩依個大話骰,但係玩其他野佢好叻.大袋係咁輸呀.係到呃酒飲
成晚叫左5 SET酒..差唔多大袋飲曬.哈哈.!!!係佢輸曬黎岩
我就飲左小小,,一黎冇咩輸.二黎個到有電視睇,係天地豪情.我一定要睇啦
發癩架我會
差唔多走人啦~我同PINKY搭TAXI番家~好大雨呀.又夜又冇車又大雨
番到都2點~LU
我落BAR個陣呀B打黎問我係邊,佢話我做咩落BAR,佢發我脾氣唔中意我落去
打黎講左幾句收線>,<今日打番比佢又咋我型~唉!!!!!!!!!
夜晚講番咪冇野囉..呀B話唔中意我落去飲酒,,唱K都冇理
好啦~我明白架啦~SORRY囉~下次問過你先啦.好冇

台長: TrAcY
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文