24h購物| | PChome| 登入
2005-09-26 16:46:36| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

YO

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


開左咁耐都未用過!
琴日係星期6,一早起左身去海皇食早餐先,因為夜晚要去大酒店(有個親戚死左)咪去訓個幾鐘自己搭車去搵老豆囉
6點打比老豆又冇人聽幾鬼驚呀~我自己一定唔會上去架
依d地方我最驚舅父又上左去啦~同唔到佢一齊去!!!唯有打多幾次比老豆!好采佢聽咋唔係我走人~係紅磡行番落去都好近~
一過馬路就比d人問:買左花x未?老豆冇理佢走人上去
我10年前去過依d大酒店至依家了~好驚呀~我唔想去
最怕就係親人死!!點解要人死呢?
坐左9個字我地人啦老豆要番公司做野==0==
阿b放左學黎車我番馬鞍山!約左thomas,阿mon食飯同睇戲呀
點知去到阿b架車點解多左個人~妖~係佢師父華叔(人地叫佢華哥)又要我住後面迫到死!佢又肥到死~打比thomas話就番到馬鞍山~佢都渣緊車入黎~早過我到佢去游泳池個面泊車~我打比佢問佢係邊
我咪去搵佢~係糖水店度阿b放低我~thomas話望實阿b架車~我不嬲都冇比過佢見阿b~佢依家望到啦~哈哈~
話阿b幾好bo!!!有咩理由同我一齊拍拖!我依家惡到死既人(咁樣話我囉)死人頭thomas追住佢打先得~過份呀~
等左好耐都冇得食=0=要等位囉(元綠又冇pizza hut又係)等到8點半都冇得食咪去hardees食囉我地3個~我同阿mon兩個食二人餐!!thomas又話我唔理佢食咩!!!嗚嗚(嘩哈哈)
買飛睇""神話"";開頭唸住唔多好望架啦~點知好好睇都幾好笑
成龍d戲真係唔錯~個導演係唐季禮依個係佢唸既story黎!!!超勁
2個鐘又好似耐左d~食糖水果陣阿mon攞左thomas碗野想食,跟住thomas話:咁我叫左咩食呢?原黎阿mon唔知自己叫左咩食

台長: TrAcY
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文