24h購物| | PChome| 登入
2004-05-10 10:34:27| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心情好~好~好~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日心血來潮有d想寫日記~
咁就寫啦~
自己鍾意做就做~唔想再理人地~
我自覺咁樣係自私~
但係對人地自私總好過對自己唔好~
唔想因為人地而放棄自己想做既野~
因為咁樣感覺有d煩~

發覺我冷落左個日記好耐啦~
唔得~我唔可以咁ga~
我要努力呀~

今日又去左睇醫生~
發覺好唔得呀~
成鬼日都病~
今個月總共睇左四次啦~
唉~幾時先可以好返呀~!
我要返學上堂呀~
但係又唔想帶mask~
變左得自己一個係屋企溫書~

最近心情好了~
多謝各方好友的支持~
哈哈~
老套講一句~
其實思恆仲好細個~
好多野都唔知點去處理~
亦唔係好識自己去面對~
佢亦好重視你地每一個的存在~
好希望你地永遠都係佢身邊~
佢好想同你地可以友誼永固~





台長: Nastenka 思恆
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文