24h購物| | PChome| 登入
2004-04-09 11:30:22| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我放假啦...放假啦...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~~
放假啦~
開心呀~
因為有得玩...
有覺好訓啦~


星期一夜晚返左教會
因為要支援小組呀~
很開心...
因為可以與一班弟兄姐妹一起分享...
不錯不錯...
我想我是時候找找我的"種子"了~

星期二上午返了ive revision...
都ok既~
跟住約左嘉麗睇戲...
<<受難曲>>...的確不錯...
但就比較暴力了少許...
後來ivy就join埋我地去dinner...
後來去了仙跡岩飲野...
傾下計...
好耐都未試過啦~
跟住就返屋企啦...

星期三係屋企hea左一日...

星期四同左quistis出街...
行完成個旺角就返屋企lu~
夜晚見到自己個樣..
簡直"欠打"..想死呀~
跟住就一邊on-line
一邊做mask...
跟住就訓啦~

就係咁我就過左一個星期啦~
好頹呀~

台長: Nastenka 思恆
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文