24h購物| | PChome| 登入
2012-12-27 22:19:15| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

雯雯的愛心聖誕樹~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

鄧鄧鄧鄧~~~


hahaha~~呢幾塊餅就係雯雯送比我既驚喜啦.........哈哈.....................

今日晏晝........第一次去佢鰂魚涌公司樓下等佢..........

望住個水牌.........見到我以前好唔鐘意去柯達既五樓........-_-"

 

好耐以前公司有批機係喺「經濟日報」入既.....

我成日都要自己一個人去試下d機.......悶到我死左..........

但係自己又有野做.....所以成日都好夜收工...........

好慘.......而呢批機上年都比我地淘汰埋.......hahaha

 

講番正題先......

等左一陣........終於見到雯雯落黎啦.........haha

行埋黎笑笑口咁....佢把頭髮愈來愈長啦.........^^

之後佢比左以上果袋餅我......仲好詳細咁解釋比我聽d餅既口感...

haha~~臨走前......我先至特登同佢講︰「你愈來愈似女仔啦.........」

佢︰「我不嬲都係!!」..............=_=".........哈哈哈哈......

 

好攪笑.......好快又行返公司......一坐低......食........

哈哈.........真係正如佢所講........好「堅硬」喎....

不過入面就好軟..........整體上都幾好食!

可能加左唔少心機分啦.......

因為我拎住塊餅睇既時候.....我睇得出佢好有心機....^-^

 

興仔話︰個女仔係幾好喎.........

(佢講左勁多野........不作詳述)......haha

 

遲d我出$雯雯出力...........hahaha!^^

 

聽日就交「綠悠雅苑」既申請表啦.....^^

雖然都知道唔得既多.....但吸收經驗都好.....

起碼更加明白買樓既野......而且每次有「置安心」既新樓都會入紙....

雯雯問過︰點解會咁想揀「綠悠雅苑」既.....距離你返工好遠喎.....

 

哈哈......當然有我原因啦......如果真係抽中先講比佢知啦.......

-------------------------------------------------------------------------------------------

其實我唔係好慣佢喺鰂魚涌....有時講起佢公司我係諗起灣仔.......

 

另外..................我好感謝佢既心意...............^-^

所以佢好值得我對佢好既...........

---------------------------------------------------------------------------------------

睇下睇下........我個blog咁多雯雯既...............

(朋友們實話︰乜你自己都知架咩...........-_-")

台長: Edwin
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文