24h購物| | PChome| 登入
2012-09-18 22:15:05| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今季的第一個gathering~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐無打日記....記返d野打下先.....

上星期四同嘉穎去左ruby tuesday

勁正!絕對值得一試!但久唔久好勒....太多肉

之後去左淘大....比阿思寸....哈哈哈....

 

星期六晏晝三點幾....新蒲崗有報販打黎話未有早報賣

有好多讀者等緊.....我之後打去發行部催下

無耐個報販打返黎...我問佢︰有幾多人等緊呀?

佢︰廿幾啦....有d行開左一陣返黎......

我半信半疑啦....有無咁誇張呀......

 

不過上水有一度可以賣超過六十份...我幾開心

 

其實而家我好似租左老細既地方咁....

自己做自己份報紙....佢無乜理我.....

自由度係我做左升職後最大既.....

但同樣地....壓力都因此大左

事關佢無再理我.....成功失敗完全操縱喺我自己手上....

 

星期日見到馬場可愛妹妹,但佢好忙啊...哈哈

之後搭車....見到有的士司機....貨車..私家車司機都睇緊自己份報紙...

心裡係好多謝呢d支持者

 

報紙成績好.....換來我咁既樣......


星期一臨訓前攰樣...............眼紅..............比人整喊咁........

 

今日靜雯問︰好忙呀呢排?.............................係..../.\

夜晚收工同同事gathering....今季第一次

本來今日想約阿中食生日飯...可惜佢唔得閒

 

今晚食左......

紅燒花膠....

黑松露蝦多士....

士多啤梨骨.....

西蘭花班片....

柚皮

蝦子撈面

頭抽雞

蛋白杏仁茶

 

我地見到一d野.....之後講黃色笑話......個女侍應喺度傻笑

因為食私房菜既關係...得我地一圍.....過左好開心既一晚

食完飯.....諗住四圍逛....點知比佢地捉左去遊街

最後同興仔去埋cwb就去小西灣.....再行返屋企....好滿足!^^

 

其實我睇得出興仔最近有d唔開心....希望佢無事

---------------------------------------------------------------------------------------

最近媽咪無再催我拍拖.....哈哈......不過我會好好努力

佢買的!哈哈....佢捧住返黎屋企果陣好攪笑....

------------------------------------------------------------------------------

中國人破壞晒自己地方既野.....就叫反日...........無言.....=_="

台長: Edwin
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文