24h購物| | PChome| 登入
2011-03-18 21:53:03| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

各種災難...令我更要學懂珍惜身邊既人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

女朋友去左台灣玩~~~

佢喺台灣既相..請參閱佢既fb..小弟勁+十分+相當佩服佢擺張素

顏相喺度....不過我成日都講...其實佢素顏仲靚過化妝的...

所以我經常性都同佢講︰

你呀!嘥晒啲化妝品~~~~~

 

而佢就笑笑口同我講︰

呢句野而家講就好聽既,如果廿年後講,我踢你落街呀!!

(聰明既朋友...自己get吓啦)

 

唔知做乜...女朋友仔去左台灣第二日..

好似有啲唔係好慣咁..囉囉攣..哈哈

不過佢好快就快黎lu

 

自從汶川...同埋日本發生大地震之後...

更加覺得要珍惜身邊既人..

個天安排人幾時死無得預計...

但係自己點對人就掌握得到既...

今日可能開開心心..可能聽日已經...

人又點預計到親人會喺無徵兆既時候忽然走左丫...

所以最佳方法係對身邊既人好啲....

永遠都要抱住要珍惜對方既心境....

好似對阿儀咁....而家同佢開開心心...

恩恩愛愛咁...我希望永遠都係咁...

 

阿儀成日同我講...佢而家因為工作既關係...

令到自己既性格變化左好多...

佢話而家有好多老人家...有啲好苦...

但有啲依然過得好幸福...

有一啲老人家...過馬路時仍然拖住老伴....

又好似有一次同阿儀食飯...

隔離枱有一對公公婆婆...

個公公幫婆婆拉「鄧」...

公公仲同婆婆講︰唔好食得咁熱氣啦...你早兩日仲病病地...

婆婆︰好啦....

 

真係好深刻...

 

好好珍惜身邊既人和事呀....

 

給女朋友︰

多謝你留俾我既悄悄話....好感動....

好開心你會同我講呢番說話......

雖然我無廿個車位....無幾層樓..亦唔係家財萬貫...

但係我卻有一夥對你真誠的心...

台長: Edwin
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文