24h購物| | PChome| 登入
2012-04-12 14:57:32| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4月4日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由4月3開始放假放到15,頭幾日都返大陸拜山,4年都無拜,4年都無返去見GRANDMA,喺返去搭車GE途中我都唸住佢,一直忍住喊,終於;到上山GE時候,我知你喺度GA係嗎?4年前訓喺我身邊GE係溫溫的身體,我拖住GE係你溫暖GE手,4年後GE今日剩下冷冰冰GE墓碑,我不停同你講SORRY,不停問你點解唔等我???我一直眼濕濕,但我無流一滴眼淚,我好掛住你,點解你連最後一面都唔比我見A???你點解唔等我???我不停留喺你身邊,你感受到嗎???之後;切燒豬,表弟同我見到一對蝴蝶,佢同我講快D許願一定靈,我話我要發達,表弟好快講:唔係要幸福咩???如果豪哥有幾百億,但佢有幾十個女朋友咁你點???嗯....初中GE表弟!!!勁...PUKI你睇我表弟幾愛你~到左要落山LA,落山前要燒爆竹,全部親人都走開,我不停望住你,點解你仲唔走???你做咩唔起身走A???個刻我真係忍唔住...細個時我唔識梳頭髮,唔中意出聲,怕舞獅,但你總陪住我,教我要多出聲,幫我梳頭髮,我好掛住你A!!!你知嗎?我出黎做野LA你做咩唔等我掙錢養你A???

台長: LO記
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文