24h購物| | PChome| 登入
2010-04-10 23:12:15| 人氣37| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

無能為力...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我終於相信原來黎一切都係事實,當我用左大部分去睇你地之間ge blog時,我真係好似陪你行左一段路一樣,我亦被感動la,有幾個部分我真係有流眼淚,流眼淚ge原因係1.你地ge感情真係好真,2.我感受到你好唔開心,3.我好sorry我幫唔到你...我真係唔知點先可以幫到你......我從來都無見過你有咁唔開心ga,就算你點扮無野都好,你ge一細部分我都仲係感受到你ge痛...我好希望由一開始都只係個夢,我好希望你大喊一場,唔好扮無野,我好希望我可以幫你扛一d,等你無咁傷心,你偷偷流眼淚ge畫面,偷偷咁用手揉眼淚ge畫面,我真係唔知點幫你a,搞到我都好想喊la...我真係好想喊la...嗚~yani...當我見到你打although i cry..but i will not forget smile時,我仲傷心a...

我相信rami佢一定唔想你咁傷心ga,你要記住佢永遠都喺你身邊,你個心永遠都會愛著佢正如佢愛你一樣!!!就算時間點變都好,你地ge一切都唔會變ga,就算過幾多年都好,佢都係你ge第一個a...無人可以取代任何人ge地位...你知道嗎???我真係好想用自己千萬滴眼淚去換你一個微笑a...一個真正ge笑容~求下你a....快d無事a~

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(37) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

yani
hope time can cure my broken heart
our love will not end it is forover..
2010-04-11 22:30:22
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文