24h購物| | PChome| 登入
2011-11-29 19:01:48| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12個鐘~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一日返12個鐘,一個月8日假但我都覺得唔夠,以前;訓12個鐘+下將訓教GE時間用左返工,做左一個月+左一次人工,下次又唔知幾時,同D同事好左好多,其實;做SALES都唔係咁差姐(某D人GE相處),不過;我真係唔係叻GE個D人,咩都唔識咩都要教,覺得自己好蠢SO個個都問我係咪第一次出黎做野,多謝A儀教我野,同埋我地不時傾電話,佢同我講左好多公司GE人際關係,邊個係好,邊D人係壞,一開頭;好GE我以為衰GE,衰GE以為係好GE...+下咩都知灑,A儀話我成日比人蝦,比人點,比人搶生意我都唔覺,SO佢忍唔住要同我講,亦因為A儀我識左A MAN,A MAN真係好好笑,喺D客面前又成日玩野,搞到我同D客笑到死,上次上堂仲識左同期GE新人A德,NATALIE同A堅,佢地都5錯,特別A德我同鐘意同佢一齊,佢好單純岩岩喺大陸落黎做澳門人,有時一齊放工傾計,佢又傻咩都唔識,岩岩黎澳門一個月,成日扮傻仔忍人笑,同佢一齊GE時候好開心,而A堅同NATALIE都唔錯,但好似太過重視做生意,其實;公司公佣都唔明咁博做咩,一切都係數字遊戲,我日日返工都抱住得過且過,有心就做生意,無心就坐埋一邊,12個鐘行下企下又一日,主任叫我比心機做,唔好同參與咁多是非,叫我學好D野,話黎行愈老愈值錢,叫我KEEP住自己份單純,睇清邊D人係好人,話當我係A妹先同我講,A LING又同我講主任唔好,但E+我覺得佢都唔錯A,佢2個唔岩,但A LING話當我係女,話咩都教我,我夾喺中間,有時真係唔知點咁...都係學A儀:做世界女,戴面具就實無死~

I PHONE4S你就快屬於我LA...

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文