24h購物| | PChome| 登入
2011-12-06 23:14:43| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中心...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都無傾計傾咁夜,尋晚A儀突然打比我,佢同我講資深主任覺得我有進步,話我份人好單純同埋老實,SO唔岩做SALES想我遲D轉做帳房,但我唔係好想,因為我唔中意KIMI,...A儀叫我入,佢話我份人唔岩做SALES遲早比人"扇",佢話入帳房有2個出路,第1就係我可以不停爬,爬到做資深帳房,然後入內部GE文職,仲好過成世做SALES,第2就係學識灑,出黎做返SALES,去考資深主任...但我無唸過咁遠,E+返工,日日抽問,背書,好煩~

尋日;同A瑜點倉先知佢係大陸人,佢同佢老公投資移民落黎澳門,之後;我地用左個幾中喺度扮點倉,A瑜問我好多關於我同我男朋友GE野,佢最後問左我一句,你爸爸,媽咪同意你揀GE男朋友嗎???A瑜GE意思係:覺得我應該搵第2個,覺得我搵埋$比男朋友洗好傻...之後;夜晚A儀打黎同我傾左好多,唔單止返工GE野,仲有GE就係佢同A瑜一樣,覺得我好傻,點解揀個咁GE男朋友,佢話比你同你男朋友一個月有2萬5,你地都無可能草到$結婚,買樓,A儀話你同佢捱,佢咩都無你就嫁比佢,咁第日佢唔要你點算,到時佢有身分證一腳踢開你,而你就離婚咁就一世,A儀叫我以後同多D佢出去,佢有D朋友無女朋友,但又幾有$,一D有自己GE車,一D已經供緊樓,一D就有自己GE鋪頭,佢話要揀點解唔揀D唔洗你捱,或者;捱一半GE人一齊,我同佢講我D FD都覺得我男朋友好好,佢唔會呃我同埋我地會一齊努力,但A儀話係咁好GE話點解佢地唔揀個咁GE???佢叫我唔好咁傻,愛就要捱,仲話黎一年可能係個機會比我重新揀過,一日未到30都仲可以揀,E+我真係唔知點,喺E+GE生活圈子入面,大家都好現實,我知佢地係為我唸,但我真係唔想放棄,同時我又覺得佢地講得又好岩WO...我真係唔知點~

台長: LO記
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文