24h購物| | PChome| 登入
2011-11-05 22:46:55| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

想念...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前晚同PUKI了天,我怪佢日日少打比我,我D同事成日都有男朋友車放工,返工,而我一放工就等唔到佢電話而唔開心,所以;我成日都要分手分手,佢又唔講野WO...點知個晚大家講完時,真係好想喊,因為;原來大家都係咁想大家,大家都想大家喺身邊,我日日返工,佢日日跳舞...仲未當兵,我真係好想佢快D當,佢同我講佢日日見到小笨一個人寂寞咁坐喺度,佢都好唔開心,大家都喊灑口咁...其實;+下出黎做野後,我開始識得要"石"男朋友,要好好對佢,要比男朋友照顧,唔好成日都惡過佢,分開左先想做個小女人...可能;做野真係太辛苦LA,令我想比人照顧GE感覺,最快要11月中當兵,最慢要12月5,點計都要成年,+下先11月幾時先一年A???我+下只係希望無世界未日,因為;我同佢咩都未做過,我地都未有自己GE家,亦未一齊做野,賺錢,同生活...有時;見到DIOR同佢男朋友GE異地戀咁幸福,自己都好羨慕...

今日;放假同我家欣欣去食飯,食到我肚都痛埋,欣欣要一個人住LA,等我放假去佢新屋做佢第1個客人先,如果;我可以同欣欣同居就好LA,我好愛佢GA!!!欣欣...你一個人住好叻A,又自己佈置屋企WO,一手一腳,好羨慕你A有自己GE家,我想有自己GE房都唔得A,天A!!!如果;PUKI快D黎澳門就好LA,我就可以同佢一齊搬去我舊屋,到時我地都有自己GE家,仲同欣欣好近添~

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文