24h購物| | PChome| 登入
2011-04-28 01:35:34| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

忍無可忍~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我成日唸同lu仔佢地一齊時,一大班人真係好開心,大家都好fd...咩都無計!!!我以為喺黎度都一樣,大家都係僑生黎黎度就要更+好,但有d人真係頂唔順,唔識由自何,識落就把幾火,一齊左咁耐d衰野愈黎愈多,我唔中意佢自私,但聽yani講多一個fd好過多一個敵人,黎樣野成日都有人勤我,同我講叫我憎人唔好咁出面,但有時d人真係好過份,自私都算la,今次仲搞到我ge yani唔開心,真係好過份,不過;佢都算勁la yani份人咁忍得都忍唔到,仲要係佢上次先叫我唔好咁,+下佢都頂唔順,唉~黎個人真係勁...

其實;我傷心仲多過嬲ge,因為;我成日都唸點解一大班人唔可以好似lu仔佢地咁,咁好感情,點解人一定要咁表面,明明唔中意又要扮無野,咁樣做人真係好辛苦,可能黎d都係要學ga la...

yani: 你要去美國la,你要+油a...我知你真係好唔開心,但你要記得我會等你返黎ga,你要+油a,我原本以為我地ge路會一樣,但+下唔一樣la,我都好慘a...唉~不過;你重要d,so你要+油a!!!如果;個衰人喺美國蝦你,我就同天主講罸佢,打佢落18層地獄,希望;你會同雞比生活開心d la,佢真係唔係咁壞ga,只係有d人真係好識煽風點火,我要殺左佢!!!

台長: LO記
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文