24h購物| | PChome| 登入
2010-07-19 00:02:33| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

媽咪我愛你....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈~等我學人講下英文先...yesterday, it is mother's haapy day, it is not happy mother day...My mother i love you forever...講完!!

尋日係媽咪生日,佢一早就去左買送,因為今晚食大餐a...哈^^下一年開始;我就大個女la,要開始搵$$$,之後買份大禮比媽咪,不過;今晚最唔開心個個就係爸爸,因為;佢太夜返黎,個個都唔理佢,而佢又發脾氣...不過;佢喺樓上嬲,我地喺樓下玩,第1次用a屎送比我部即影即有,點知一開始一直都唔得,以為做咩la,我細佬就話係咪我放錯電池,我就話"一定無可能,當我傻ga???我有睇+- ga"點知;當我細佬重放一次佢就得la,當場我無聲出...都幾尷尬!!!笑到媽咪...本來有一隕好好笑ga,大家都以為細佬扮野影相so一齊望鏡頭大笑,一致咁露齒..點知......哈^^媽咪一見到張相即刻收埋左張相,佢仲撕爛左佢a!!!哈^^笑死我la...

黎幾日我玩失蹤,點知我win左la...haha..yani,i know you love me so much!!!



生日快樂~




 









台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文