24h購物| | PChome| 登入
2011-04-17 02:15:52| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

先考後甜~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

考完試後,我玩左3日,去左flora expo,中壢同西門町,flora 一d都唔好玩,好熱又多人,行到想換儀肢,不過;d花真係好靚,我喺度唸唔知d蜜蜂知唔知點解突然會有咁多花呢???我有3個館無睇到,因為;要前一日買票ga,so無得睇最受歡迎ge3D館,不過;我有去睇蟲蟲...如果;唔熱應該會更好!!!夜晚ge燈光真係好靚,而且;又無咩人排wo,真好......

西門町ge行程都唔錯,我地2間房好耐無一齊出街la,原來;唸住睇3D個個展ga,但好多人排so我地唸住下次先去睇過,不過;希望下次都咁人齊la,有時;我唸咁多人一齊去睇展都唔錯a,我覺得影唔影到相都唔係咁重要,重要ge係大家一齊去,我唔似得一d人,之後;我地去左睇4D ge moive,200,3部抵到喊,不過;無想像中咁驚...哈^^我終於坐到過山車la...勁野!!!睇完後我地去左影好耐都未影ge貼紙相,仲影左3次,o~no!!!我好黑a,不過;同時我都唔係咁傷心因為;我隔離仲有一位叫yani ge小朋友陪我黑到底,影下影下就5點la,我好唔願意咁被雞比迫左去食熊一,so我不停咁食葉同生果,因為;我無屎屙好耐la,個肚就快爆炸la!!!

今日;留喺宿舍溫多益,溫到我死死下~

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文