24h購物| | PChome| 登入
2011-01-22 23:22:43| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

A MIU一路好走~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日;a miu返屋企la,聽落好似係開心事,但其實;并唔係,只係因為醫生話無得醫la我地好希望a miu就算死,都要死喺屋企,今日;細佬同佢返左屋企,喺街上佢都好無精神,當佢返到屋企時,佢隻眼圓碌碌咁望住屋企,可能;佢知道佢返左黎la,之後;細佬由個袋抱佢出黎個時,佢隻身抽筋,我好心痛A...之後;我地就抱左佢上樓上,佢訓返喺自己張床度,剩係眼碌碌,又唔識郁,我見到佢D眼淚都流出黎LA,SO我走左落樓下,等細佬佢地走灑,我再上去時,我見A MIU好似想飲水,SO我拎左紙巾,吸D水滴比佢飲,A MIU好唔舒服A,我求天主:我知A MIU無可能會好返GA,但我希望係佢死之前,佢都可以開開心心,當我祈禱完,A MIU無再辛苦LA,我以為佢無事想唸下野LA,點知;無耐我細佬上黎;佢摩下A MIU,原來;佢死左LA...嗚!!!我同細佬一齊喊住話點算好???我地想拎佢去狗房火化,之後;LO佢D骨灰返黎拜,我好唔捨得佢A!!!對唔住A,我救唔到你~

我地屋企永遠都會掛住你GA,我地好愛你GA...你喺天堂要開開心心A!!!個度有好多魚比你食GA,你要乖A!!!

台長: LO記
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文