24h購物| | PChome| 登入
2011-04-10 16:42:05| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又考試la...媽a!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日;sitchi同我去左操場跑步,真係好好玩,原來操場可以做好多野,有人剪頭髮,有人拍拖...我發覺5知幾時開始,我唔中意跑人地前面la,我中意左跑後面,可能因為;我知無論我跑幾前都好,跌到點都好,後面都唔會有人理我,我要跑後面,因為;我只想睇住你ge背景,見到你幸福...人真係好犯賤,唔知點解我就係中意跟~或者有日我累la,會喺你後面跑回場!!!

聽日就要考試LA,星期1個科當代作家都OK ge,但星期2 ge我就真係game over,聽力連當我2次ge YOYO,仲話今次要出細d,唔得佢死,再當我就真係要同a屎一齊畢業la,高階真係好多野溫a,2科都係生字,考前仲可以同yani訓都ok ge,唉~6月11號後我就要一個人la,我點算好a...我驚我會晚晚喊a,我未試過一個人生活ga!!!

都未到畢業就要處理好多野,要偷偷將lu仔混入黎我地宿舍4日度,不過;最辛苦就係屋企人,又要去整入台證,又要面試,又要passport ,做女ge我就真係要努力d唔可以同a屎一齊畢業ga,以前;我可以懶,e+爸爸病左la,我真係要努力,我只希望夢魔唔好搵我...其實;我真係唔係咁想lu仔同a屎黎睇我畢業,因為;我覺得畢業真係唔係咩大事,+上我驚我畢唔到仲pk...小佢地一返心記,唔係到時我真係畢唔到,睇佢地點安慰我~

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文