24h購物| | PChome| 登入
2011-03-19 01:17:34| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

sick...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝一早就一直想嘔,喉嚨又病,so我一報告完就走左去睇醫生,我終於感受到台灣睇醫生真係好抵,因為;醫生話我喉嚨&胃發炎,so我e+真係周身病,都係150蚊nt咋,醫生同我講叫我唔好再亂食野,仲有一定要食白粥,但我真係好唔中意食粥a,so我走左去食焗面,e+我終於明白聽醫生ge話係正確la,我好唔舒服a,真係好唔舒服a,我未試過喉嚨痛+胃炎ga...真係好辛苦a,不停都想嘔...喉嚨又病,胃又一直唔知做咩,仲之就好唔舒服la...好辛苦a!!!我終於明白黎幾日點解我又屙又無咩食欲la,我仲以為係m黎先會咁...如果;唔係喉嚨痛我都唔去睇醫生a...so都唔知胃炎,星期一又要覆診多次a...我好辛苦a...嗚!!!

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文