24h購物| | PChome| 登入
2010-01-06 01:01:08| 人氣27| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

想變...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日雞比同我講,當我聽到後,我知道咩叫真正ge愛情,一直以黎我都唸錯左la,yani講得岩,對每個女仔都好,真係會令人覺得你中意佢ga,之前喺msn個blog度,我覺得當我唔開心時,佢留言喺我個blog度,我真係好開心,因為;佢關心我,一段時間後,我覺得佢對我真係好特別,我以為佢係佢,但今日我知道一直都係我自己活喺我世界裡面,好多時我過得傷心就會唸起佢,我希望佢會搵我,但+下我知道佢ge心喺邊la.....

我想知點解人人拍拖都幸福,但我就要一次又一次咁傷心,改???真係改到嗎???如果可以改,我寧願係時間可以改...因為;我唔想再失望,+下ge我真係其他人眼中一樣咁幸福,咁你話幾好呢?聖誕節,男朋友無唸過要做d咩,我只好同自己講算啦,誇年,三個人過仲比人話,我都算,二個人但一直想其他ge,我可以點???我唔中意聖誕節同誇年,三峽...黎幾日我唔開心a~我咩都唔可以,因為;黎d都唔可以改變,以前;同爺爺講我真係覺得佢係一個好好ge學長,好多時唔開心,我真係會忘記,有yani我可以同佢訓教,唔再唸傷心野,但今日,我覺得好多野唔同灑la...好多野一次過出現灑...點算好a

台長: LO記
人氣(27) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

YANI
可能佢而家禁樣係為左你地將來可以更好LE....??
幸福都吾知幾時會來敲我GA門...仲慘啦..
.SO你好好珍惜你現在的一切吧...
有緣又好.無緣又好....一切順其自然吧...
不要不開心啦..我地好快就會畢業加啦...
到時一切又吾知會變成點LE.....
2010-01-06 14:00:52
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文