24h購物| | PChome| 登入
2011-01-20 00:06:35| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

爸爸病左la!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日;爸爸終於都肯身體檢查la,佢一返黎就話護士幫佢檢血糖個時,佢超灑標,仲要係佢未食過野ge情況下,之後;醫生話遲d佢仲要檢眼,怕會沖到上眼上面,點算好a???我同爸爸都唔知點算好,以前;d老人家有事,我怪佢地咩都唔同我講,令我好唔開心,但今日我終於知道:我爸爸,媽咪養左我廿幾年la,+下佢地有事我咩都幫唔到,我連點醫糖尿病都唔知a...醫生話好嚴重,仲要係唔係突然咁,係好耐la話爸爸點解咁遲黎???之後;中午我地一家人叫佢唔好等派期la,直接睇私家醫生la,佢就乖乖咁同媽咪走去睇,過左陣;點知媽咪突然打電話返黎,佢話個醫生一幫佢檢,個醫生都驚,叫爸爸即刻去鏡湖睇,我同鈿佬喺屋企真係好驚,我唔知點解好a???我唔知自己做錯左d咩,點解會有d咁ge事ga???我好驚a我真係唔知點算...我唔想爸爸有事a!!!爸爸;終於返黎la佢話醫生開左一個星期藥比佢,睇下咩情況先wo,遲d再檢清楚...我真係好驚a~嗚!!!我從來都無唸過會發生d咁ge事ga~爸爸仲話自己今次玩完,嗚!!!我無用a!!!

夜晚;又到a 妙la,佢黎幾日食好少魚a...又行唔郁wo,聽日;細佬唸住同佢去睇獸醫,究竟;今日係咩日子a???我地一家人都過得好唔開心a!!!好擔心爸爸a...

天主求下你幫幫我一家la...求下你~

台長: LO記
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文