24h購物| | PChome| 登入
2011-01-17 22:31:41| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天佑我爸爸~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於返到屋企la,唉~我好擔心我爸爸a,一返到黎見到佢個樣,成個人瘦左一半,唔係講笑,我都唔知佢做咩事,天a!!!可唔可以話比我知a???爸爸平時打死都唔去睇醫生ga今次佢自己都驚a,so星期3去衛生局做全身檢查,雖然;結果仲未出但係我都仲係好驚,因為;我真係唔知點解可以瘦到咁,唉!!!一切都要等到星期3後...希望;爸爸無事la...我真係好驚a!!!我見到佢+下個樣同a麻一樣咁殘,唉!!!返黎個晚我見到佢咁我都訓唔到a,如果;佢有咩事邊個可以比我依靠a???我可以點算???天主;我願意承受爸爸ge所有病a!!!

尋日;細佬買左個水袋比我,我記得我m痛個時,puki都有話過買比我ga,但係+下都大四la,咩都無,我真係覺得我細佬仲好過佢好多a,人地做人男朋友,佢又係,我唔知佢係做咩人男朋友ga???愈唸愈覺得佢廢!!!佢同一個小白臉真係無咩分別!!!

台長: LO記
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文