24h購物| | PChome| 登入
2011-01-21 01:10:53| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

A miu

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日;a miu要去睇醫生a,我地尋晚仲以為佢只係凍得制or佢發燒咋,點知我一放工返黎,媽咪就話細佬喊la,媽咪話a miu睇左醫生,醫生話a miu太老so有腎衰竭,可能得返5日命咋,嗚!!!之後;媽咪叫我去安慰細佬,本來我真係唸住去安慰ga點知連我自己都喊埋,我同細佬2個人喺間房度喊,我一唸a miu我d眼淚就喊出黎la,記得;搬黎個時個個屋主唔要佢,變左我地養時,a miu同我地唔熟,佢發灑癲咁走黎走去,我超驚佢a,到左e+我地同佢講野,佢又望下你,你一上樓佢又走黎搵你時,仲有你同佢玩時,嗚!!!我好唔捨得佢a...點算a???我今日喊左好多次la!!!雖然;話a miu都咁老,但係我真係好唔想佢死a,點解;貓無腎捐ga???今晚;a miu留院觀察,唔知佢驚唔驚呢,佢一定好lonely 啦...a miu我好掛住你a,我地話就話唔中意佢,但都呃人ge,今日留左咁多眼淚就知la!!!96年開始就養佢la咁多年感情,話走就走,究竟;點解wo???屋企發生咩事a???做咩爸爸又病,a miu又病ga???我又做錯左d咩a???點解會咁ga???我好唔開心a...

天主a,我求下你la幫幫a miu同爸爸la,我求下你la我真係好愛佢地ga...可唔可以唔好咁殘忍a???

台長: LO記
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文