24h購物| | PChome| 登入
2010-11-09 00:20:00| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有感~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

人地話食回頭草ge人,係因為覺得想搵返以前ge快樂,而要一齊,但我覺得黎句野根本就呃人ge,最近;我覺得食回頭草唔會有好結果,因為;你地ge問題始終都會出現,唔單止咁,你會有一日喺你不知不覺中發現你ge另一半原來同返佢之前個個有聯絡,佢解釋姐,但唔代表佢心入裡無感覺,佢喺講電話中咪又係好happy!!!仲要係喺你面前傾,仲要比你搵到個msg,ok!!!只係令人覺得更無安全感,以前ge問題又出現,你會開始無氣鬧佢la,因為你知,你講到無氣佢都仲係會咁...so;我真係只可順其自然,以前;我會好嬲,但e+已經嬲都無氣la,唉!!!大家鬧交鬧到已經唔想理對方,唔想自己喺度發嬲,因為;真係無用lo...

最近;我睇緊"女王不下班!!!"本來想睇張棟樑,但睇睇下我中意左童+良,特別;喺佢同個女仔過完夜起身個時,叫佢同佢一齊,我真係連自己都想講 i do...

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文