24h購物| | PChome| 登入
2010-08-24 23:51:26| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

喊到拆樓...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚都算收家la,哇~我簡直係放聲大哭a,我唸成個陳樂巷都聽到我d喊聲la,不過;真係幾放,簡直將我黎個暑假其中一個煩惱都喊灑出黎a...今次氹我ge係我細佬,佢仲話叫我唔好喊,話佢今日專登早d返陪我地食飯,仲話9月1佢出糧會送部手提比我wo,之後夜晚仲比左1000蚊零用錢比我a,so今日我買左一個x.o杯同磅...仲有買左個好大ge跳跳虎比我細佬!!!哈^^我真係覺得自己好白痴a,一唸起可以喊到咁,成家都喺屋企...真係瘀爆a!!!今次都係我一生戈第一次喺屋企人面前喊到咁,除左細個比老豆打之外~

今次返大陸我真係聽到好多難聽ge說話,令我覺得黎份親情......係我自己傻姐,細佬講得岩,我地d親戚真係無個好~但我從佢地口中亦知道我堂細佬因為佢屋企家變,so e+佢都唔出街又唔理人,好似好自卑咁,我真係好擔心黎個細佬,因為;咁多所謂ge兄弟姊妹都係佢最好,我d所謂ge家姐,哈^^真係愛幾深,痛幾深a...媽咪今日話佢9月1號lo左好多假陪我放暑假,so我決定叫媽咪同我一齊去搵細佬,黎個千里尋親 i miss him so much, i know the feeling when the family were changed...the feeling is so helpless!!!講到底我d細姑姐咪又係想要我老豆間舖,其他ge就成日睇死我地屋企,我真係好憎佢地a...今次我都算得到教訓 la...

終於搵到yani la,我真係好掛住佢a,今次又無同puki分手又係佢同tiffany...尋日同tiffany傾左好耐計,我發覺佢真係變左好多,a雞真係有福lo...

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文