24h購物| | PChome| 登入
2010-08-25 23:46:14| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

港殤~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

喺菲律賓出事ge時候,我仲岩岩喊完先知咩事,我個刻都仲未覺得有d咩感覺,但今日我見到d遺體一個個咁送返去香港ge時候,我真係覺得佢地好慘,當我見到個領隊個媽咪喊時,我d眼淚都流出黎la,我真係覺得佢地死得好無故a...d菲律賓警察只可以用一個廢字黎形容,佢地識唔識救人ga???就算咩事都好佢地都應該先答應個個野la,害死左咁多人,因為;佢地ge錯令到好多家庭都家破人亡a...我真係覺得佢地無人性ga!!!見到d報紙不停怪菲律賓人用錯方法救人同埋話D人仲笑住去現場影相真係好人性GA,D人講得岩佢地真係睇唔順D香港人咁有$$$A,好黑心A佢地~仲有人話佢地連打玻璃窗GE方法都用錯,亦有人懷疑根本有D人受傷係因為D吹霧彈,我只可以講,菲律賓警察好廢A...

d死賓賓,以後都唔好比佢黎我地度打工a...

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文