24h購物| | PChome| 登入
2010-07-25 11:12:27| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛情觀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知點解我唸唸下,我覺得我同puki都唔知仲可以行到幾耐,岩岩發夢我地散左la,人地台灣人要當兵ga,咁我呢???真係要等佢一年a,我開始覺得我同佢唔會有將來la,就算有日我地真係分手,一定係因為距離,一年真係可以發生好多野,而且;大家ge世界又唔同wo...如果;真係分手我真係只想搵個一生一世ga la,仲有;我真係唔想搵個我安慰佢,佢當我d留言係廢話,我亦唔想我一心想陪佢睇醫生,最後;人地當你傻ge,你同男朋友鬧交,想佢講一句留低姐,都唔得,仲叫你去d 3唔識a7 ge地方訓,連a x交叉y都係男仔,都識叫你留喺佢度訓la,由e+開始我真係明白到,搵男朋友真係要小心,點解要係我向佢搖尾,唔係佢向我搖尾a???付出得多有用咩,到頭來你得到個屁咋,so我真係唔想做搖尾個個,+上我係人,點解一定要自己做賤人,比人玩a???

真愛???有人行10年一樣分手,愛你個時,你咪幸福,咪真愛lo~無feel個時,你都咪話佢唔愛你a,唔叫你死開已經好好la...愛情黎+野真係累死好多人....so寧負天下人莫令天下人負你...點解一定要自己付出,對方就一直自己happy呢???

台長: LO記
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文