24h購物| | PChome| 登入
2010-07-28 18:44:12| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

落大雨...泵雞仔~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日陪我家欣欣去買相機,都5知係咪咁厲害a???部野超少人有wo...好彩最後都比佢搵到,不過;今日真係好大雨,記得有次新年,又cool又大雨,又係陪我家欣欣去買鞋,不過;今日又行雷又閃電,我真係覺得好恐怖a...好彩爸爸喺屋企咋,唔係我都5敢返屋企a~聽日欣欣就有新相機la!!!我好羨慕a...不過;我就黎買手提la!!!我喺度唸緊要x10定satio...因為;2部我都幾中意~但x10大部好多,另一部就有紅色,我都5知點好???欣欣個部都5錯ge...而且;又可以同佢用埋一樣ge電話,不過;我又怕第時同佢做唔到好朋友個時,望住部野會傷心...點解個天好似好唔開心,好嬲咁ge?

今日;出街同埋lck,;我同佢都無咩話題咁ge???我覺得佢同yani好似傾得仲開心咁,都5知死肥妹叫我出去做咩???仲有lu仔黎幾日科大考試,都5知佢係咪咁得閒,晚晚打幾個電話黎,仲係咁傾,真係想死...不過;都好,至少仲有話題,我都5知係咪因為喺學校無咩講野so唔識同人溝通...我始終都無欣欣咁勁....

我覺得點解yani咁勁,係咁比lck話佢,佢都可以笑得咁燦爛...勁!!!

睇完http://www.youtube.com/watch?v=cLlndV2SwX0 我真係好想瘦a!!!點解我咁肥ga???

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文