24h購物| | PChome| 登入
2010-06-27 20:11:17| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

澳門好大雨a....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日;yani超傻仔lo,自己留左袋野喺機場,好彩有人幫佢lo返咋,唔係佢唔洗返澳門la,澳門真係好大雨a...之後;幾經辛苦與波折我終於返左屋企lu...過左一個好warm ge家庭日,媽咪居然一早喺巷口度等我返黎wo...哈^^之後喺屋企送完母親節,父親節禮物後,就落左去搵舅母,o~源源第一個出黎開門,佢仲不停喺咁同我玩,我真係唔夠佢玩a,佢無時無刻都喺咁叫你同佢玩,佢連飯都唔食,剩係喺咁食鐵蛋,最後;佢食完奶粉就訓著左la...好彩咋~之後返左屋企等爸爸返黎,爸爸一放工見到d野食咁多,佢就笑la...真係->餵食!!!咁就過左一日la...

今日;岩岩出完大陸陪媽咪買送,仲買左個袋同一件3...爸爸比我ge 100蚊人仔咁就一日化成雨水lu...多謝媽咪放左2日假陪我....i love u.....

死臭胡山,假扮yani同我傾msn...仲唔一齊落去幫手,同我喺度吹水,yani個家姐真係好傻a...哈^^不過;我都係中意yani多d姐!!!我同yani決定買新電話...   x6, x10同satio都係我地ge首選...

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文