24h購物| | PChome| 登入
2010-06-22 21:34:04| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

傷上加傷~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我好唔開心a,星期1第一科莎士比亞打頭陣,今次對我黎講真係好難,因為;我根本估唔到佢會出一d唔關於課文ge野,除左課文我真係唔係好識a...唉!!!今日岩岩考完聽力,我真係成個down灑lo...佢話一個係長ge,一個係短ge文章比我地聽,點知2個都係成篇文章咁長lo...頂,考到我當場想走a...激死我la...死la,我會唔會3修ga???我真係好唔開心a...2科都咁樣 ~唉!!!仲有a,今日睇新聞知道康康下年要結婚la....嗚~~~愛人結婚la我都想做佢老婆a,卒之我都話"唔在乎佢ge過去,只在乎我地g將來la..."咁就可以打動佢la,個女仔仲要係大6人a...唉...今日真係傷上加傷a...康康

仲有2科a...但係我心情真係差到a媽都唔認得a...天a!!!

台長: LO記
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文