24h購物| | PChome| 登入
2010-06-03 00:45:19| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

肥妹的日子...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日;上完體育堂就同yani一齊去量體重,一開頭我都無咩野ga..陪下佢lo點知佢叫我一齊量,我都覺得無咩野ga,量咪量lo...點知當我企上去個一刻,我ge心情由地下室升到上....秘密,天a!!!我發夢都估唔到,我會有今日咁ge成績a...本來;應該傷心+擔心ga,咁知死yani不停喺我身邊笑,搞到我都笑埋一份,完全唔覺得傷心lo...但+下唸唸下真係幾得人驚ga~頂!!!成日食咁多野,今次真係皇天不負有心人la,我終於修成正果la!!!救命a...我唔想再肥la...天a~可唔可以唔好咁激a,一沖沖到咁高,叫人點落返黎a,我怕離心ga...

星期6考TQC希望可以順順利利la...唔係我真係黎度又肥,個度又肥la~

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文