24h購物| | PChome| 登入
2009-08-03 13:22:30| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

因facebook有感~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

記得初中時,成日都覺得自己點會咁樣衰ga,成日比同學笑so好多時我都會返到屋企喊住問媽咪,點解要生到我咁醜,個時ge我根本無朋友,唯一ge朋友會黎我屋企偷野,我成日都好唔開心直到我遇到lancy龍,雖然,佢係miss但佢真係好好,佢會用書信同我傾心事,佢同我講"相由心生"開頭我覺得佢咁靚都唔會明我地ge感受,慢慢地我就相信佢la,因為;佢幫我好多記得我每次跳高都好驚,一到條繩個度都會停,但考試又要考,miss知道左之後就同黃文進sir放學陪我練,個時我真係覺得佢地二個好好a,最後;不但唔合格仲恨之入骨(跳高)記得個年我已經識a屎但佢都係覺得我醜個種人,仲唔會同我玩,不幸ge我留班,我第一次一個人"李"喺屋企樓梯喊,之後;個年我識左lck,佢真係對我好好,我地成日都會寫有咩辦法可以令我變靚,但都無成功過,我開始喺佢身上搵到真心朋友黎樣野,因為;佢我又識左lu仔~仲中意左肥華因為;佢係唔介意我樣ge男仔~

我人生最不幸ge初二又黎la,個年ge野我黎一世都唔會忘記ga,佢就好似永遠都會提醒我就算我點變,你始終都係個個好醜ge羅文燕,記得肥業識左個個野,牛肉條仔又識左個個野,我都會好傷心咁唸返起個件事,個年ge我......我要多謝lusi唔係佢我唔會咁....之後;又留班~識到chily,我地成日一齊玩,比a sir鬧,記得我踩屎,全班都笑我,我唔敢返埋位只有佢,做咩你唔返黎位?佢一d都唔介意,個年ge我好開心,經過好耐ge時間,同lusi化敵為友,亦因為lck識左yani同牛肉,個年chily佢留班轉左第二度讀,但我同佢都仲成日聯絡,開心,唔開心都搵佢,佢有心事都會同我講,我地好多時傾過宵,因為咁我中意左佢~

初三個時我同a屎大家都講返初一ge時候ge野,因為咁做左朋友,亦因為佢講左lck一樣野,我地ge關係到而+一直心裡都放唔開,個年亦因為lusi ge關係,我地成立左岑家ge大家庭,無論咩節日我地都成日一齊,溫習又一齊......一直一齊到大學

大學放榜我同yani居然一齊考到同一間,佢亦係岑家ge其中一個,但我覺得我地ge年齡差太多而覺得我地無可能做到好朋友,so無點開心過!!!後來黎左之後,我咩都有同佢講,大家又相依唯命so做左一對比情人更好ge朋友,個時ge我中意左一個人,佢成日喺我個blog留言,我覺得佢好關心我,so又中意左佢....但一段時間相處後我覺得佢比我ge傷害更大~

我覺得我中意ge人都唔中意我,都會傷害我,只有puki佢對我好,而我亦傷害左a k......

台長: LO記
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文