24h購物| | PChome| 登入
2004-06-16 19:24:29| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛心熊熊 >v<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

yeah~
今日(15/6)同好耐無見既同學仔同伯伯一齊去街哦~好耐無見?其實一個星期都無...呵. 有d 掛住ar?其實都無ar, 因為好似成日都約埋一齊見...hehe

約左一點鐘係銅鑼灣等, 點知去到, 一個都未到ar (同學仔就係十二點八0個時打比我, 話佢仲係元朗ar, 唔係ar fa, 佢話失左成個鐘都仲係元朗喎...都唔知係唔係既, 唔~信住佢先la, 都唔知係唔係既). 所以伯伯一到就同左佢去中央la, 雖然同學仔話叫我地行住先, 不過我地都唔係咁衰仔既, 橫掂伯伯又未去過中央(同學仔都話佢未去過), 我都唔知佢地係唔係香港人黎格, 未去過中央邊得格, 去到伯伯仲係到話中央好正ar, (當然佢都有去參觀0個廁所, 唔~佢唔去既話, 我地都唔會叫佢做伯伯la), 係果度等左三個字到, 同學仔終於到la, 不過佢足足遲左成個鐘ar, 可以叫佢做"遲到大王".下午既活動, 即係今日既主打活動終於開始la, ya~ 唉~不過佢地話佢地未食野ar. 所以又去左食野, (係同學仔既指定食店"KFC", 伯伯既就係"美心", 嘩~好伯伯ar).

等左咁耐, 終於去到la. 今日既目的活動"愛心熊熊心連心"(嘩~好有童真既活動ar, 不過我likey) 好多野玩ar (實際上咩都無), 不過好彩都有廿幾, 卌十隻熊熊睇, 都叫幾有特色la...不過我地睇得好投入ar..不停係度同d熊熊合照, 見到自己鐘意0個d就叫"我要同佢影~" 我地既大會指定攝影師就會話"好既"...伯伯就一同你影完就係度話自己影得好靚~哈~佢就想la. 同佢地影左成個鐘之後, 叫左個sp同我地影合照(邊個叫佢ar, 當然又係我la. 佢地有咩事就推我出去死格la ma, 不過是但la. 我好大方格ma), 不過佢d攝影技巧就唔咁話la...照得好差, 仲要同我話, 我地影0個隻係c拉首選, 豬ar..~攪到我覺得自己好梁添....

嘩~本來我同同學仔想去銅鑼灣中心睇下figure格, 不過伯伯走得好快ar, 都唔理我地...算la...下次先la
不過同學仔好衰ar...佢係伯伯又去廁所既時候xy人地ar...佢係度做一次美國小太空人0個廣告比人睇喎, 我都話左我最驚lee個廣告格la...佢太過份la..我咪話"你再話, 我就义你個鼻個lone"...佢真係仲要講喎, 好可惡ar......仲要話"你唔伯糊joe就义la.." 哈~佢既係挑戰我姐...我要义比佢睇..之後伯伯就出左黎la.佢出黎出得真係唔合時la.之後, 仲要比伯伯話我地好恐怖添ar…

台長: muta
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文