24h購物| | PChome| 登入
2004-06-11 14:01:10| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Chobits~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我話左要唯持lee 個新聞台格ma..所以la我就寫下la.不過邊得黎咁多野發生ar, 如果日日都係寫日記的話, 咪就係食飯, 訓覺, 玩ar.之類囉. 所以呢, 今日係寫下lee一樣野既......

琴日無無聊聊咁, 又無咩野做喎, 所以就ling左一套我買左成個幾兩個月都未睇既漫畫出黎睇la, 係ar, 我都唔知點解近排鐘意買左d野返黎等一排先睇, 我都唔知點解ar. 不過買lee套野個過程真係好辛苦格, 可能我之前都寫過格la, 不過是但la, 再講一次la, 係上個月特然之間好鬼想買clamp既"chobits"黎睇喎. 都係netnet la, 講到好似好好睇咁喎, 本來問佢借黎睇都得既, 不過同人唔係咁熟就費時la, 套野係同學仔的話就唔同, 所以就自己buy黎睇la, 本來諗住考完晒試先買格, 不過我係0個d睇中左d野就會心掛掛既人黎格ma, 點知行晒太子至油麻地都find唔到. 唔係ar ma..?講你都唔信呢, 我都覺得無咩可能, and then 上網check la. 諗住try下online書店la, 點知都係無全套格, 間間都係得返1.2.7.8. oh, 最得我係係yahoo bid格, 都幾抵既買左150蚊, 全套8本, then mean 19.8..一本, 每本平左10蚊, 雖然係二手, 不過都算唔錯, 佢話就話有99.99%新, 不過都有80%就既, ok la. 個價錢都叫合理. 是但la.

不過講左咁耐, 我琴日都係睇左一本咋, 一次過睇晒好似好大晒咁. 本野真係幾好睇(唔怪得netnet咁沉迷, 我e+都有d明日la), 不過d內容都有d色情, 所以唔可以借比伯伯睇la, 費時佢係度e~人la.
套野係講人型電腦格, 既係格電腦同真人一樣, 無論身型, 皮膚, 都一樣, 所以點解會色情, 我諗你都明la.
不過我鐘恴既角色都係同平常一樣啦,都係唔多likey主角,唔係唔鐘意既, 因為主角都好靚, 不過我d口味特別d姐, 所以我就likey0個個手提電腦"李子"(幅畫0個個就係la)佢好得意格, 又迷你, 細細粒咁, 仲會係down機既時候反白眼添...個樣勁得意.

台長: muta
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文