24h購物| | PChome| 登入
2004-04-07 00:45:00| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日做夜做

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日既活動就係無活動..一起身就開始做, 不停咁做, 做完又再做. 啊~究竟係邊個話受難日學生就一定要一齊受難格....佢地比lee d根本無可能係假期內做得完既假期功課比我地, 究竟為左d咩ar..真係日做夜做型d咩. ...chisi.一住做就一住諗la..

係下午見到成三日無online既伯伯online.佢lee三日究竟去左邊呢...send e 同icq message比佢佢都無覆我.唔通佢...佢..比外星人捉走左..又係x-file la..(好耐無睇la..有線播到三就無播啦,好想睇ar..上次明珠播我又睇睇下無睇,睇到一頭霧水.)比佢見到又話我chisi格la.不過唔知點解見到佢又唔記得左問喎..是但la..唔知好似型d ar ma.於是問佢做好野未..send比我la.佢又話邊有人假期做功課格.係用來relax格ma.比佢講一講我同同學仔好似好豬添, 係假期做..佢終於send黎la.畫得都唔錯la..我覺得.key完之得就等緊send比hehe, 一等就等到宜家lu.

又再係咁做..今次係作ILLP.我諗都無人會同佢做格la.

唔..諗起成日.我唯一既娛樂就係睇同學仔既生肖奇緣, 不過都係睇到第三期.都唔知伯伯點解可以睇得咁快..唔通佢睇得金庸睇得多,可以同內面同人合體,得到某人一目十行的功力..
睇到第三期都係最鐘意阿夾...唔好有型aar
不過都唔知點解橙色頭要配橙色眼..唔好古怪ar.
不過我鐘意.hehehe

台長: muta
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文