24h購物| | PChome| 登入
2003-02-08 17:57:55| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

''新的朋友''

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原來我返工都已經有兩個月多喇,係公司裏面識左好多朋友,大家都相處得好開心,比起學校真係相反,可能我係學校冇乜點講野,比人既感覺係自閉,但我係好多野都唔會比人知,就連學校最好既朋友都唔會講 ,我唔想我係學校度連累到人。知唔知點解我成日都唔返學?因為由此至終我都覺得呢間學校跟本唔適合我,人喇、事喇。d人都無法溝通,個個都係d讀書人,個個都好聽話,個個都聽書,跟本唔似我咁樣乜野都係相反,所以我覺得冇野值得我留戀。

公司d同事真係好好玩、好玩得,所以每一天我都會返工,可以同一大班同事玩麻一起,玩得好瘋個隻,我有諗過唔做呢份、搵過第二份,應該話我已經搵到只係唔知咩時候走過去做,其實我都好唔捨得公司度d朋友嫁,但冇可能要我成世都做呢份嫁。所以而家都唔知點算好!

台長: MuNiGo
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文