24h購物| | PChome| 登入
2002-10-02 19:21:34| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

''回想''

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

感情這種事情碰不得~
每次都會傷到人遍體鱗傷.....
有些是已成過往,有些人已成追憶...
該放下的就要捨得,讓斷了線的風箏回到屬於它的天際....

最近睇返以前寫既野,覺得好懷念,都覺得自己好傻,明明叫自己唔好咁唔好咁,但最後卻犯了這些錯。可能每個人都係咁,此終有一日一定會醒覺。好多人都同我講話我變左,可能喇,有d話我無某一方面變好左,有d卻話我很壞左,而且有個人叫我唔好帶壞人,當然好多人都話我變壞左,自己都覺得係,但冇辦法喇,人係會變,一定會變,只係睇你變好定變壞姐。

好唔容易比我識到一個人令我忘記一個人,但我卻親手將佢放棄,依家回想起都覺得自己好傻,可能好似佢咁講我真係放唔低喇,其實有好多野連自己都唔知應該點做,應該做d咩好,不過一切都隨遇而安喇,係你既就係你既,唔係你既就唔係你既。

台長: MuNiGo
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文