24h購物| | PChome| 登入
2002-08-01 22:52:17| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

''回來了''

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

''歡迎你返黎!''呢句說話係我失敗之後,總是會出現係我個腦海,因為終於做返自己.....
今天我哭了,人受過挫折係會唔開心,但我今次跌低左冇再企返起身,因為可能個問題係出於自己,自己又冇方法解決,所以最後自己決定左放棄。但係....講真...我真係用曬所有辦法,我既能力只有咁多...可能真係唔係太適合我,但係我冇做錯到任何事,個問題係我冇呢個能力。件事終於決定左,當係囉個經驗囉,而且係呢一個暑假我得到既經驗唔小......次次都係單大野,學倒好多我以前未試過的野,呢個世界原來好大,好多野都等住你去學去體會,到時就會明白好多野。

台長: MuNiGo
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文