24h購物| | PChome| 登入
2002-06-15 20:35:43| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

''過去既快樂時光''

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

''過去左就過去左,唔可以再回頭''
''講左就講左,講得出既就唔可以收番''
''無論個結果係點,只要唔好背叛自己既感覺便可以了''
係呢兩個星期得到好多朋友既關心同支持,先至可以脫離呢個傷心既日子,要過渡呢個傷心期係好需要好大既勇氣同時間,係件好困難既事,我只知道過左咁耐先有d脫離佢既感覺,唔想再黎多野!
我知講左出黎係唔可以收番,但我已經諗左好耐同好清楚,最後覺得呢個決定係最好既,我唔會後悔,因為我冇背叛到自己既感覺.....
就算再一起,我都冇辦法再投入落呢段感情度,過唔到自己o個關!而且
我知道呢段感情係唔會長久.......
不過好多謝你一直以來既快樂時光!多謝你呀!!!做唔到''朋友''我諗只係一個暫時性,等大家平服一段時間之後,我地可以從原點開始,一切都係''時間''問題..........

台長: MuNiGo
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文