24h購物| | PChome| 登入
2003-12-06 02:20:00| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

激死我la!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

A bad day~
seems like everything not good...ai...

一早起身就俾人話,
唔知做錯咩law.

返學present 唔好,
好低分...

跟住上QM又唔知佢講咩,
之後就係最衰gei 英文law,
Assignment3 好差,
好唔開心~唔開心~唔開心~
無心情~
唔玩la~唔玩la~唔玩la~

then 溫書and溫書,
愛上同diddy佢地溫書,
但係成日傾計...唔得咁~
之後好夜~一齊去食糖水,
唔好涷ar~~

好瘂ar~咩都係唔如意...
成日都係咁~aiaiai...
想點?!?!?!?!?!
激死我~激死我~激死我la~

如果可以不勞而獲,
好多人都好想得到,
如果要別人從我身上不斷
不勞而獲地得益,
而我要不斷付出,
我唔知我可唔可以做到,
但....
成功一定要靠自己!!!

~唔明唔明唔明~

台長: MoNEy
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文