24h購物| | PChome| 登入
2003-12-04 23:36:50| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Eng Presentation Day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝一早返學就present,
著得整整齊齊,
好似今日人人都好醒目咁~haha
我係第二個,有dd驚ga 都,
aararar…到我la~
好彩唔係好緊張,
都ok gei~
之後我地一齊去食lunch,
then 齊齊去sit 堂,
影o左d相,
突然發覺自己好似多o左d 新fds,
佢地同而家玩開o個d唔同,
感覺都好唔同,
係欺文d gei,男女都係,
haha~可能係而家o個d 粗魯o者~ :p
佢地又會做野認真d,
勤力and認真d, 係就係低b o左d,
but都好玩gei~yeah~~
同佢地一齊好開心,
呢排成日都同佢地一齊,
多o左好多好多,咁都幾好wow~

then 好乖咁去o左溫書,
溫到我好鬼眼訓,想死~
d IT一d都唔知佢講咩~

then 係小福堂,
都唔係好多講野,David o黎o左ar,
woo~好耐無見過~
好~我要學會”擁抱”~
我得gei得gei.

夜裡一個電話,一個很長gei電話,
只想say….thx ar lok…



hey….bop bop baby~

台長: MoNEy
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文