24h購物| | PChome| 登入
2005-06-01 19:11:37| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

 ..▃° 87|]`

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日之係星期2.. ha!!
呢幾日番學都ho hap! ..傻傻din下gum過. ..
放學同左87 yen 去左行街..ee"
都mo野行ge..之後我地就埋大事就back na!!
gum我就去左yuki 間補習社到..because 我代佢a ma!!
超搞笑a有件事..我係咁望對面有個o靚仔wor
佢係咁做鬼臉..之後我睇到佢用3袖黎抹個鼻我已經ho mo 奈na
點知佢抹出黎有血ka wor..原來佢流鼻血
哈哈..笑到我失控a..kaka (好似ho 衰gum)
搞到8點左右就back hm na!!
番到hm 就溫書na..因為考默國文na!!
溫完就睇陣tv食飯..今日a 媽去左a婆到.. so 老豆煮飯= ="
ai.. 飽4 我lor想講"
之後我就on左陣line na. .. diu..
mo人ge= =" d人ng g 4晒去bin.. 之後就chat phone
chat到a媽番..叫我訓..gum就收左線sleep na!!
今日 . .. 默書都ok 識ge..合格but ng會高分lor"
之後..`又係chi 晒sin gum又一日lor"
完全俾a 87 yen笑4我.. 今日我4點就走na!!
aiko 又去wor..咁就一齊去左問個老女人lor 紙走..
因為幫yuki 去誤人子弟ma. .. kaka
之後我就買左包cheapx2 地ge糖去na!!
班細路幾乖幾快搞掂d野..不過戈到d a e 話ng ho gum快俾佢地走wor"
之後yuki黎到.. 佢地都係走左na..kaka
好可愛戈個小deex2 今日終於冇發脾氣..不過佢真係好蠢乜都ng識
我走佢都未走..kaka.. 不過真係好可愛.. 好想抱佢番屋企"
今日2科a 陰公.. eng 同埋ng洗理a..
溫4人na想.. 唉/~
真係.. 神a..救救我吧!!

台長: ‘/’/.〔//○|
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文