24h購物| | PChome| 登入
2005-07-10 14:23:31| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

自問太蠢 不會學懂欺詐!! \' ,...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期5 放學又係去左搵a 87 小yen2 na..haha!!
點知..落雨wor!! 無奈4 lor
見到以前d 同學都吹左2句..gum我地冇理落雨照行na
濕撚晒lor!! 之後行左陣a yen想買鞋ma
我見有d餓我地就去左好麵膳na..,
我地咪又係做大事and 吹水lor
ng知做mud=口=" 侍應係咁望住我..仲要成班一齊望wor
gum我咪好不滿咁啤尻佢地lor..之後有個女侍應叫佢地ng ho gum望人
佢地sin 拎番轉頭=口=" 都chi gap sin ge e+ d人
之後我同a yen吹水na!! 佢同佢條仆街又發din na!!
我都ng知俾mei 反應佢ho.. gum le d 野ofz 2個都有錯ka na
之後食完野我地就繼續行下睇下d 鞋a 睇下d野na
我睇中左個puma 袋a .. 勁正lor!!
不過又覺得ng 多抵wor.. ha.. 呢排ng知做mei 係咪因為自己做過野
搞到覺得戈幾百蚊都好多錢gum ng多捨得洗gum!!
haha.. =口= bin aunt na!!
之後back hm.. 今日a麻做忌wor..
堂弟戈d 黎左.. um.. 無奈!! mud都要讓gum..算
a ba 捉左a傑去幫佢手..i feel 佢ho 可憐
之後a哥晨早走去訓=口="..我爆無奈lor
之後a傑走左得番a 明係到見佢打機打得gum hap!
我都費時理佢走去sleep.. 不過sleep ng 到=口="
dim 都ho ng 自在gum..算!!
係間room 到發din 整呢樣整戈樣..
整到7點幾8點見a哥起左身gum我都出去na..
之後落街買野食.. =口=" dim知見到a yen
haha..gum 岩戈間野有隻貓我ng敢入去.. 叫左a yen 幫我入去
haha..點知都係mo我想買戈樣野..
><" 戈一刻我ho 感激a yen..佢係我好無坐戈陣竟然出現
個2 人都知我有幾gum驚貓ka na..一見就發晒din gum ka na!!
a ba今日羅左我部機去睇有冇duc 整..diu
超尻lor佢..係gum 尻我wor!! diu.,
一句買定5買..咪撚講gum 多野na!!
um.. 又係睇完創世紀sleep na
星期6..終於同隔離戈個靚女有2句..ha=口="
仲做左d 幾87 ge野..奈4.,
放學又係搵a yen na.. ha..終於羅到張野na佢幫我問老女人
之後佢去買鞋..gum就行na..又吹水
我地ge話題自從佢同佢條仆街一齊左之後..
就bin左佢有佢鬧 我有得鬧.. 哈哈..ho 搞笑!!
佢又買番以前戈對na..哈哈=口="
笑4我..佢個4傻婆發din 甩左對鞋ya na..e+ 又要買番..!!
之後我地又行下..就back hm lu!! ho 累a mo 訓一日晏覺係gum陰公
今日我地ho 神奇gum mo做大事..ha..爆少有lor
之後back到hm.. 途中見到ivy..ng認得lor
番到屋企=口= 堂弟又黎左..爆奈!!
我on左陣line 之後a哥用就俾a哥用.我就on99 gum坐係到
之後打俾yuki..仲係無人聽..琴日已經mo人聽=口="
gum我就好無奈5知係咪要同佢出去na!! 上個week 約ho左ka ma
gum我咪打俾kenny 諗住問yuki去左bin lor!!
點知kenny 又mo 開機wo=口="發生mei事?!
ai.. e+ ho 似mud 都ng知gum.. 以前有mei事都知ka ma
than有條仔叫我去打機..ha.. =口="
chi sin!! 我都5知自己得5得閒gum就ng出na!!
之後見無聊走去sleep.. 點知sleep到6點幾..去bath
出到黎都7點幾..打俾yuki..仲係mo人聽
之後我就ho 無奈=口="... gum 我都5知仲睇5睇舞突破ho!!
不過又mo mud心情出街wor ng知點解..gum就決定留係hm na.,
今日老豆又尻我..我都費撚時理佢..尻飽佢..
都on99 ge..日7日要尻下人sin duc.. 人地尻番佢又發din..
好似尻到人ho 撚型gum!
之後我嗌左pizza食..=口="
ng知dim解覺得ng ho食.. 無奈.,
gum我d 堂弟又係到..我又好無奈na..
之後我就on左陣line..我堂弟叫我俾佢on!!
之後我on多陣就off左俾佢on..我自己去左買野食na..
條街gum少人ge=口=.., 無奈4
ha.. 之後都5知做mei 又back hm na 買完野..
超悶lor..than 我hm ge 辯論大會又開始na!!
之後吹左到2點幾去sleep 番到room 又同a ma吹到3點幾
than a ma sleep 左..我就自己係到諗野..
之後就sleep na.,

台長: ‘/’/.〔//○|
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文