24h購物| | PChome| 登入
2005-10-17 20:41:52| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嘿嘿,.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台







嗚嗚.無啦啦無曬以前d日記.
555.老公亜.吾製亜.
眞不爽.日日日.
難鬼新聞臺都吾知搞乜鬼..






呵呵.今次喺我3年以黎嬲得老公最耐既一次
以前.就算喺閙交.吾夠3日我地就好番.
不過哩次就4日先好番.哈丷
說到底都是敵不過伱的甜言密語.
哼.如果伱下次再喺咁既話.
就一個星期都吾綵伱嘎啦.
男人眞喺吾到失去都吾識珍惜嘎.
不過.都算伱改咗喇.嘿嘿.Ggg..




琴日.同老公去咗行街街.
眞喺好開心亜.好Sweet哦.
老公買咗一件好靚靚既東東比我.
多謝老公.嘿嘿.

行完街之后.我地去咗中華廣場吃野.
哈丷.我地買咗好多野吃哦.
仲喺度撕鷄脾.笑死喇.好開心亜.
老公都不知吃得幾狼狽亜個樣.




哈丷.太開心喇.
又買咗一對Dr.martens既白色.
不過又覺得自己實在太瘋狂喇
因為自己已經有3對喇.
不過無辦法喇.鬼叫自己中意咩.






嘿嘿.老公.加油亜.
伱要努力亜.我等伱養嘎.
永遠支持伱既豬豬.^_^




吾開心既事過去後.
我又像往常一樣.
幸福咁喺伱既懷抱中.
得到伱既寵愛.Ggg..

















台長: mon!ca
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文