24h購物| | PChome| 登入
2005-07-06 05:26:58| 人氣8| 回應0 | 下一篇

畢業喇,.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈,哩個喺我新申請嘅新聞臺,好好用丫,
琴日,番咗學校影畢業相,學校好熱閙丫.本來喺吾俾我影噶,(因為我個頭好金),不過后來我摄坐入去,哈哈,佧嚓.咁就影咗喇
見到將要離別嘅同學,眞喺有d吾捨得.吾知點解.平時憎個d人,突然間吾憎,仲覺得無乜野添,又吾知點解,突然好吾捨得我班主任(老菜),雖然距平時成日都捉我,我都好憎距,到到今日,好吾捨得距丫,我染個咁嘅頭番去,距都無閙我,(眞喺小有喇)仲同我好好頃添,我同距講,我話我以后一定會番黎探伱噶,距好開心咁話好,我仲記得,我以前好想快d畢業,可以快D離開五羊,不過到到將要離開哩一刻,眞喺五想走丫


不過,我吾會忘記伱地,吾會忘記初三(7)班..

我,祝福伱們


影完畢業相之后,同so.so距地去咗狀仔,哈哈,行咗好耐丫
行到我腳都差d斷,先買到幾樣野,不過都幾中意
吾知以后,我地仲有吾機會一齊行街,一齊去玩呢?
我相信會有噶,嘻嘻



老公,好掛住伱丫,雖然今日先見過伱
唔知伱有無掛住我呢?
哼.我憎死伱丫,成日都發脾氣,眞喺吾要伱喇








by;05/7/6/
零晨/5:26

台長: mon!ca
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文