24h購物| | PChome| 登入
2009-09-24 23:30:01| 人氣453| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

love you till the end ( p.s.我愛你的主題曲 )

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台






I just want to see you    

我只是想見到你 


When you're all along  

當你是孤單一人的時後   


I just want to catch you if I can    

如果我能 我只想與你靠在一起

I just want to be there

    我只是想在那裡     


When the morning light explodes On your face,it radiates  I cannot escape

當早晨的陽光亮起的時候  你的臉上閃耀光芒的時候

   我的目光無法從你身上移開  

I love you till the end

   我愛你至死不渝 
 

I just want to tell you nothing

我什麼都不想跟你說  


You don't want to here 

你什麼都不用聽  


All I want is for you to say 

你說的我都想聽 


Why don't you just take me   

你為什麼不帶我走

Where I've never been before 

到那個我從來不曾到的地方  


 I know you want to hear me 

   我知道你想要聽見我的聲音  


Catch my breath  

也左右著我的呼吸 


 I love you till the end  
 

 I love you till the end  


 I love you till the end  

 

I love you till the end 
 


I just want to be there 

我只是想要跟你在一起


When we're caught in the rain 

到那個我們一起淋雨的地方


I just want to see you laugh not cry 

我只想看見你的笑容裡沒有哭泣


I just want to feel you 

我只想感覺你


When the night puts on its cloak 

當指針走到深夜的時候

I'm lost for words don't tell me

    我找不到適合的話來告訴你  


'Cause all I can say ,'I love you till the end' 

我所能說的僅有我愛你至死不渝 
 


I love you till the end 


 I love you till the end  


 I love you till the end  


I love you till the end 
 


'Cause all I can say ,'I love you till the end'

我所能說的僅有我愛你至死不渝  


 I love you till the end  


I love you till the end 

 我愛你至死不渝
 
 
 
 
 

台長: Mina
人氣(453) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 其他 |
此分類上一篇:其實我一直都想對你說

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文