24h購物| | PChome| 登入
2004-09-14 16:50:30| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一週年

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係買呢隻狗ge一週年,唸番起我地買佢果日.........

我同呀爸呀媽一朝早落去[源成輿]食早餐,之後去左狗龍塘睇狗仔,我呀爸呀媽見到呢隻狗一見鍾情,我就唔係好鍾意佢,睇到三點就行街,行到五點就去搭車去香港仔,去左[大家樂]食晚飯,食到7點ge,好呀爸呀媽又話去番狗龍塘買果隻狗,我同家姐番屋企先,佢地都成十點幾先番,如來睇睇下,佢好得意嫁!!!之後我就鍾意左佢,但係唔夠一年就俾左人,養得果三個月,因為佢太嘈,又走為屙屎屙尿,就唔要佢lu,我好唔開心,睇怕以後都冇咩可能再見到佢喇..............

台長: miki
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文