24h購物| | PChome| 登入
2004-09-04 19:38:57| 人氣37| 回應0 | 下一篇

山頂訪問/開學/六年級專題研習

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉~~~頭先去我個學校網到睇野,睇到呢張相~~呢張相雖然冇我份,但係又我個好朋友-----Grace~~~佢就o係左邊0既唔知第三定第二行,肥婆個前面果個(希望你睇到)唉~好無奈law,要我講英文不特只,仲要講普通話喎~~食屎la~~下次去Camp俾你睇下個樣la,好快嫁咋,o係2005年6月20la!!!

下一篇......

唉~9月1果日呀,我諗住同倒我最好朋友一齊坐~~唉,我個班主任呀又調喎,不特只呀~仲調埋我個仇人同一組呀,好在唔係坐埋一齊(好好採)~~~我勁唔like law!!!

下一篇......

無奈.....我地落去禮堂聽專題研習~~今日又同個仇人同一組,又唔調我喎,如果唔係我就可以同我個好朋友一組la,我班主任又調我隔離果個走喎!!我好唔開心!!個堆人又唔採我喎!!!(徐左個女仔)

唉~~今次寫左好多,多左一倍丫(開心開心>0<)但係諗番起上面果兩件事,好灰law~~~唉!諗起到把鬼火~~~算喇~唔好題喇,寫住咁多,遲d再寫!!ByeBye~~

台長: miki
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文